PROJEKTY

KOMPETENCJE 4.0

Prowadzenie firmy DIGITAL WORLD 

Projekt realizowany wspólnie z partnerem czeskim w ramach, którego istotą jest prowadzenie tzw. „fikcyjnej firmy”, dzięki czemu uczniowie mają okazję poznać podstawy prowadzenia działalności gospodarczej. W ramach projektu szkoła została wyposażona m. in. w :

  • system studia wirtualnego z możliwością LiveStreamingu
  • profesjonalne kamery
  • drukarki fotograficzne

W latach 2021-2022 w projekcie wzięło udział łącznie 40 osób
(W 3 grupach dotychczas zrealizowano ok. 300 godz. zajęć)

KOMPETENCJE 4.0 DZIAŁANIE  “KREATYWNI TO MY”

Zadaniem grupy biorącej udział w przedsięwzięciu było założenie fikcyjnej firemki. Nazwano ją „KREATYWNI TO MY”. Była ona prowadzona przez cały rok szkolny 2021/2022. Młodzież, wykorzystując możliwości pracowni warsztatowej i multimedialnej, nabyła nowe kompetencje związane z przedsiębiorczością oraz techniką DECOUPAGE. Pozwoliło to im na lepsze przygotowanie się do wejścia na rynek pracy jak również rozwój manualny. Ważnym aspektem tego projektu była nauka podstaw języka czeskiego. Opiekunem grupy była Pani Agata Pender.

Projekt „Kompleksowe wsparcie kształcenia w zawodzie dla Powiatu Lwóweckiego” jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020

W ramach projektu uczniowie mogą zdobywać dodatkowe kwalifikacje na darmowych kursach:

  • Prawo jazdy kategorii B – 60 h – 10 osób
  • Prowadzenie obsługi biura – 60 h – 11 osób
  • Obsługa wózków widłowych – 60 h – 10 osób
  • Wykonywanie usług kelnerskich – 40 h – 8 osób
  • Przygotowywanie potraw zgodnie z trendami rynkowymi i zasadami zdrowego żywienia – 200 h – 15 osób
  • Programowanie i obsługiwanie procesu druku 3D  – 200 h – 22 osoby

Kompleksowe Wsparcie Kształcenia
w Zawodzie dla Powiatu Lwóweckiego

PROGRAMOWANIE I OBSŁUGIWANIE PROCESU DRUKU 3D

Kurs ukończyło 20 uczniów zdobywając tym samym certyfikat VCC potwierdzający zdobyte kwalifikacje zawodowe z zakresu programowania i obsługiwania procesu druku 3D.